Original Research
The (non)-effect of the knowledge era on undergraduate research methodology curricula in the social sciences
Submitted: 29 October 2005 | Published: 29 October 2005
About the author(s)
Claire Wagner, University of Pretoria, South AfricaDavid J. F. Maree, University of Pretoria, South Africa
Full Text:
PDF (138KB)Abstract
Opsomming
Opvoedkundige beleidshervorming in Suid-Afrika poog om die praktiese toepaslikheid van kurrikula aan te spreek en hervormers beroep hul spesifiek op Modus 2-kennis om verandering te bewerkstellig. Hierdie studie ondersoek die mate waarin tendense in die vereistes vir kennisproduksie vir hoër onderwys gereflekteer word in die oortuigings van akademici oor die manier wat hulle voorgraadse navorsingskursusse saamstel. Dit word voorgestel dat kurrikulumontwikkeling binne akademiese gemeenskappe wat praktykgerig is, gesetel word. Hier kan akademici mag deel en uitdagings, soos wat as kennis gereken kan word, aanspreek.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 3817Total article views: 2929