Original Research
Knowledge development in industrial/organisational psychology (South Africa)
Submitted: 29 October 2005 | Published: 29 October 2005
About the author(s)
H. J. Pietersen, University of Limpopo, South AfricaFull Text:
PDF (142KB)Abstract
Opsomming
Die stand van kennisontwikkeling in die Bedryfsielkunde (Suid-Afrika) is in oorweging geneem vanuit ’n oorkoepelende, meta-teoretiese benadering tot kennis. Ontleding van die inhoud van die Suid-Afrikaanse Tydskrif vir Bedryfsielkunde oor die afgelope dekade toon dat: empiriese navorsing substantief toegeneem het en metodologies gesofistikeerd is; dat kennisontwikkeling steeds bykans uitsluitlik plaasvind binne die positiwisties-empiriese paradigma en grootliks aanpassings van nie-plaaslike materiaal verteenwoordig. Meer inheemse navorsing word vereis. ’n Breer beskouing, waarin daar van kultuur-sensitiewe navorsings-paradigmas, -strategiee en -metodes gebruik gemaak word, word voorgehou om die Bedryfsielkunde as vakgebied te verruim en kennisvernuwing plaaslik te bevorder.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 4406Total article views: 7564
Crossref Citations
1. Indigenizing Knowledge for Development: Epistemological and Pedagogical Approaches
Seth Oppong
Africanus: Journal of Development Studies vol: 43 issue: 2 first page: 34 year: 2017
doi: 10.25159/0304-615X/2300