Original Research
Beeldebevordering as 'n promosiestrategie en uitvloeisel van sosiaal-verantwoordelike handelinge - 'n studie in die wynbedryf
Submitted: 28 November 1980 | Published: 28 November 1980
About the author(s)
J. H. Visser,, South AfricaI. van W Raubenheimber,
Full Text:
PDF (59KB)Abstract
Opsomming
'n Oorsig van die literatuur dui daarop dat sakeondernemings wat van beeldbevordering as 'n promosiestrategie gebruik maak, sekere vereistes moet nakom ten einde die potensiële ekonomiese voordele te kan realiseer. Sewe hipoteses oor die koppeling tussen maatskappy en produk in terme van verbruikers se hoeveelheid kennis ten opsigte van die herkoms van wynprodukte, is geformuleer en getoets. 'n Monster van 220 studente is in die ondersoek gebruik en daar is gevind dat kennis ten opsigte van die herkoms van wyne nie-normaal versprei is. Beduidend meer studente kon die handelsmerke van een van die maatskappye korrek spesifiseer, aangesien hierdie maatskappy 'n koppeling tussen sy naam en produkte in 'n groter mate moontlik maak. Die verkreë resultate dui op die noodsaaklikheid van 'n herwaardering van die realiseerbaarheid van ekonomiese voordele van beeldbevordering deur middel van sosiaal-verantwoordelike handelinge.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 3689Total article views: 2859