Original Research
Die meting van intrapersoonlike prosesse as determinant van leergereedheid by volwassenes in die werksituasie
Submitted: 20 June 1992 | Published: 20 June 1992
About the author(s)
K. Van Zyl,, South AfricaB. C. Lessing,, South Africa
Full Text:
PDF (4MB)Abstract
Opsomming
Waar vooraanstaande skrywers soos Knowles en Cross leergereedheid as 'n belangrike eienskap in die bestudering van die volwasse leerder gei'dentifiseer het, het hulle nagelaat om die konstruk behoorlik te omiyn, te beskryf, te operasionaliseer of te meet. In 'n omvattende studie is daarin geslaag om drie determinante vir volwassene leerge- reedheid uit die teorie te identifiseer, naamlik: intrapersoonlike prosesse, lewensoorgange en interpersoonlike prosesse. In die artikel word veral die prosesse inherent aan die volwasse leerder ontleed, beskryf en tot bruikbare metingskale omskep. Daarmee word belangrike vordering gemaak om 'n leemte in die andragogiese literatuur te vul.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 3801Total article views: 2860