Original Research
Advertising and the medical profession: An exploratory study
Submitted: 19 June 1992 | Published: 20 June 1992
About the author(s)
C. Boshoff, Vista University Port Elizabeth, South AfricaP. J. Du Plessis, University of South Africa, South Africa
Full Text:
PDF (3MB)Abstract
Opsomming
Lede van die regs-, rekenkundige-, argiteks- en mediese professies toon toenemend belangstelling in bemarkingspraktyke - veral ten opsigte van reklame. Sommige professies soos die rekenkundiges, het reeds die vraagstuk van beperkings op reklame bevredigend aangespreek. Die mediese beroep het die aangeleentheid nog nie ondersoek nie en die verkennende studie is 'n poging om tentatiewe riglyne in die verband vas te lê. Die primere doelwit was om te bepaal wat mediese praktisyns se persepsies ten opsigte van die moontlike gevolge van reklame deur die mediese beroep is. Die empiriese resultate dui daarop dat medici besef dat pasiente dikwels nie oor voldoende inligting beskik om 'n optimale keuse van 'n geneesheer te maak nie. Tog word daar nie geglo dat reklame die probleem sal kan opios nie. Ouer en meer ervare geneeshere is veral gekant teen die opheffing van die beperking op reklamepraktyke. Daar kan dus verwag word dat die beperkings nie gou opgehef sal word nie.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 4100Total article views: 2891