Original Research
Measuring identified criteria of consumer awareness for various demographic categories amongst two independent samples
Submitted: 19 June 1992 | Published: 20 June 1992
About the author(s)
D. Rousseau, Psychology University of Port Elizabeth, South AfricaD. Venter, Psychology University of Port Elizabeth, South Africa
Full Text:
PDF (4MB)Abstract
Opsomming
Hierdie artikel beskryf die meting en vergelyking van verskillende vlakke van verbruikersbewustheid soos waargeneem in 'n empiriese ondersoek waarby twee onafhanklike steekproewe betrokke was. 'n Vraelys ontwikkel en getoets in 'n loodstudie is geadministreer op 'n nasionale en streeksteekproef basis waarby 558 en 300 respondente onderskeidelik betrokke was. Verskillende vlakke van verbruikersbewustheid het na vore getree in die twee steekproewe. Respondente uit die nasionale steekproef behaal hoër tellings op winskopiejagting en prysbewustheid terwyl respondente uit die streeksteekproef hoër tellings behaal op algemene verbruikerskennis, produkkennis en inligtinginwinning. Hierdie verskille in verbruikersbewustheid kan veroorsaak word deur verbruikersopvoeding.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 4238Total article views: 2922
Crossref Citations
1. Genç Tüketicilerin Mikro Plastik İçeren Ürünlere Yönelik Tutumunun Öncülleri Ve Ardıllarının Modellenmesi
İsmail Tamer Toklu
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi vol: 1 issue: 47 first page: 114 year: 2024
doi: 10.35343/kosbed.1496670