Original Research
The influence of nostalgia on consumer preference
Submitted: 25 June 1999 | Published: 25 June 1999
About the author(s)
G. G. Rousseau, University of Port Elizabeth, South AfricaD. J. L. Venter, University of Port Elizabeth, South Africa
Full Text:
PDF (4MB)Abstract
Opsomming
Die hoof doelstellings van hierdie studie was om die invloed van nostalgia op verbruikersvoorkeure te ondersoek en vlakke van nostalgia by multikulturele groepe te meet. Die studie is gegrond op vorige navorsing in die veld en maak gebruik van 'n uitgebreide weergawe van 'n vraelys ontwikkel deur Holbrook (1993). 'n Nie-ewekansige gerieflikheidsteekproef (N = 504) is getrek uit Engels, Afrikaans en Xhosa-sprekende verbruikers in die Oos-Kaap. Veldwerk is uitgevoer deur bedryfsielkundestudente van die Universiteit van Port Elizabeth. Verskillende vlakke van nostalgia het na vore getree uit die steekproef. Hierdie verskille kan toegeskryf word aan sosio-demografiese veranderlikes soos taal, ouderdom, opvoeding en inkomste. Bevindinge suggereer dat nostalgia nie slegs verbruikersvoorkeure beihvloed nie maar ook dat nostalgiese verbruikers 'n belangrike marksegment verteenwoordig. Bemarkers moet egter versigting wees in die gebruik van nostalgia as 'n bemarkingsinstrument, as gevolg van die kompleksiteit van die konstruk.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 9401Total article views: 6710
Crossref Citations
1. Nostalgia and Culture: The Relationship Between Indicators of Acculturation and Nostalgia
Borsali Awicha Amina, Benhabib Abderrezak
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets vol: 1/2018 issue: 7 first page: 28 year: 2018
doi: 10.7172/2449-6634.jmcbem.2018.1.2