Original Research
Measuring consumer awareness in Zimbabwe
Submitted: 20 June 1995 | Published: 20 June 1995
About the author(s)
G. G. Rousseau, University of Port Elizabeth, South AfricaD. J. L. Venter, University of Port Elizabeth, South Africa
Full Text:
PDF (5MB)Abstract
Opsomming
Hierdie artikel beskryf die meting en vergelyking van verskillende vlakke van verbruikersbewustheid soos waar- geneem in 'n empiriese ondersoek in Zimbabwe. Die bevindinge bevestig die bestaan van vyf faktore van ver- bruikersbewustheid nl. winskopie-jagter, algemene verbruikerskennis, produkkennis, inligtinginwinning en prysbewustheid. Verskillende vlakke van verbruikersbewustheid tree na vore uit die steekproef. Hierdie verskille kan toegeskryf word aan demografiese veranderlikes soos opvoeding, ouderdom, inkome en gebied. Bevindinge van die studie dui verder daarop dat die itemskaal ontwikkel vir die meting van verbruikersbewustheid in Suid-Afrika toegepas kan word in Zimbabwe.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 5299Total article views: 4142
Crossref Citations
1. Consumers’ awareness of plastic packaging: More than just environmental concerns
Sebastian Rhein, Marc Schmid
Resources, Conservation and Recycling vol: 162 first page: 105063 year: 2020
doi: 10.1016/j.resconrec.2020.105063