Original Research
Focus groups in organizational research
Submitted: 14 May 1989 | Published: 14 May 1989
About the author(s)
L. Kamfer, Psychology University of Port Elizabeth, South AfricaFull Text:
PDF (1MB)Abstract
Opsomming
Fokusgroepe word algemeen in bemarkingsnavorsing aangewend. In hierdie studie word 'n toepassingvan die fokusgroeptegniek in die konteks van 'n opname binne 'n organisasie beskryf. Nege fokusgroepbesprekings is gevoer tydens die beplanningstadium van 'n opname wat binne 'n Suid-Afrikaanse vervaardigingsonderneming gedoen is. Die doel van die opname was om die persepsies van werknemers teenoor die bestaande personeel- en bestuursontwikkelingsbeleid en -praktyke van die maatskappy te bepaal. Veertien temas is deur middel van 'n inhoudontleding gei'dentifiseer. Twee hiervan het aspekte aangedui waaroor bestuur beginselbesluite t.o.v. die opname sou moes neem. Die ander het probleemareas aangedui wat by die ondersoek selfingesluit behoort te word. Sodoende het die fokusgroepe inligting verskafwat vir die latere vraelysopname belangrik was.
Keywords
Metrics
Total abstract views: 3992Total article views: 3306
Crossref Citations
1. Senior marketers’ insights into the challenges of social media implementation in large organisations: assessing generic and electronic orientation models as potential solutions
Michael Valos, Michael Jay Polonsky, Felix Mavondo, John Lipscomb
Journal of Marketing Management vol: 31 issue: 7-8 first page: 713 year: 2015
doi: 10.1080/0267257X.2014.977931